Kiitos kun olit mukana <3
 
Voit antaa palautetta Seppele & Gelato -pajasta 18.6. lomakkeella. Palaute auttaa meitä kehittämään toimintaa ja vastaamaan asiakkaiden toiveisiin. Suuri kiitos palautteestasi!
Referenssinä käytetty palaute jaetaan aina nimettömänä.
Löydät videon ja kuvia pajasta @studioblumo